برند معتبر آسیا در راه ایران!/ عکس


امیرمسعود عابدین_ ‌جدیدترین نسل هاوال H۶ برای اولین بار در سال ۲۰۲۱ به‌صورت جهانی رونمایی شد. این خودرو از زمان رونمایی‌اش توانسته به مقدار فروش قابل‌توجهی برسد و اعتباری برای خودش دست‌وپا کند.

شاسی‌بلند با کیفیت و معتبر چینی به ایران می‌آید /عکس

از نظر ظاهری، با خودرویی خوش‌چهره و تهاجمی مواجه هستیم. در نمای جلویی شاهد تلفیق عالی جلوپنجره بزرگ و چراغ‌ها هستیم؛ خودروسازان چینی در طراحی به جایی رسیده‌اند که نمی‌توان آن‌چنان با زیبایی چهره و ظاهر این خودروها مخالفت کرد.

شاسی‌بلند با کیفیت و معتبر چینی به ایران می‌آید /عکس

نمای جانبی به شکل محافظه‌کارانه و مدرن طراحی شده و از آن تهاجمی بودن دوری می‌کند. در نمای پشتی با یک چراغ کشیده و متصل مواجه هستیم که نشان‌دهنده همگام بودن با ترند جهانی بوده و بیشترین جلب‌توجه را در این بخش دارد. درست به‌موازات این چراغ و در بالای قاب پلاک، یک خط کشیده مشکی‌رنگ وجود دارد. در بین این دو قسمت، نوشته بزرگ HAVAL جلب‌توجه بسیاری می‌کند.

شاسی‌بلند با کیفیت و معتبر چینی به ایران می‌آید /عکس

با قدم گذاشتن به کابین این خودرو، باکیفیت بودن و استفاده از متریال خوب به‌خوبی حس می‌شود. طراحی پلکانی و آبشاری هاوال H۶ در کنار استفاده حداقلی از نمایشگرهای بسیار بزرگ و همچنین به‌کارگیری کنترلرهای مختلف، از دیگر ویژگی‌های این بخش هستند. استفاده از متریال رنگی و پیانویی در کنار استفاده از کنترلر چرخشی و نورپردازی محیطی، حس لوکس بودن را به سرنشینان القا می‌کنند.

شاسی‌بلند با کیفیت و معتبر چینی به ایران می‌آید /عکس

امکانات برجسته هاوال H۶ عبارت‌اند از: سقف پانوراما، درب صندوق‌عقب برقی، گرم‌کن و سردکن و تنظیم برقی صندلی، صفحه‌نمایش اطلاعات-سرگرمی ۱۰٫۳ اینچی، صفحه‌نمایش کیلومتر شمار ۱۰٫۲۵ اینچی، دوربین ۳۶۰ درجه، دوربین ثبت وقایع، شارژر وایرلس تلفن همراه، سیستم تهویه مطبوع اتوماتیک، ایربگ جانبی و پرده‌ای و جلو، کروز کنترل هوشمند تطبیقی، اتوهلد، تشخیص نقطه کور، رادار هشدار تغییر خط، رانندگی خودکار سطح ۲، ترمز اضطراری خودکار با قابلیت تشخیص عابر پیاده، سامانه ضد واژگونی و … .

شاسی‌بلند با کیفیت و معتبر چینی به ایران می‌آید /عکس

از نظر فنی، هاوال H۶ HEV مجهز به دو موتور بنزینی و برقی است؛ موتور بنزینی، ۱٫۵ لیتری توربو با ۱۴۸ اسب بخار قدرت و ۲۳۰ نیوتون متر گشتاور و موتور برقی با ۱۷۴ اسب بخار قدرت و ۳۰۰ نیوتون متر گشتاور. قدرت ترکیبی این دو موتور به ۳۲۲ اسب بخار قدرت و ۵۳۰ نیوتون متر گشتاور می‌رسد. گیربکس DHT وظیفه انتقال قدرت به چرخ های جلو را بر عهده دارد.

ورود این خودرو به بازار ایران و رقابت با دیگر خودروسازان چینی می‌تواند نویددهنده ایجاد یک بازار داغ رقابتی در مارکت ایران باشد.

227322

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد.