توزیع گوشت در این فروشگاه ها ممنوع شد


به گزارش خبرآنلاین،طبق اعلام انجمن صنفی کارفرمایی توزیع کنندگان گوشتی خام (سفید و قرمز) استان تهران، توزیع گوشت سفید و قرمز یک فعالیت کاملا تخصصی و بهداشتی است که افراد دارای تخصص و امکانات باید آن را انجام دهند. اما هم اکنون هر فردی که دارای توان مالی است وارد این صنف شده است.

جهان صنعت در خبری نوشت:محسن عباسی دبیر انجمن صنفی کارفرمایی توزیع کنندگان گوشتی خام (سفید و قرمز) استان تهران می‌گوید: در حال حاضر فروشگاه‌های اینترنتی تبلیغات گسترده‌ای در خصوص توزیع گوشت انجام می دهند اما امکانات نگهداری و یا توزیع مناسب بهداشتی گوشت را ندارند.

این انجمن با اشاره به فسادپذیربودن گوشت و اهمیت سلامت مصرف کنندگان تاکید می‌کند که دارای مجوز از سازمان‌های مربوطه داراست و از طریق واحدهای تولیدی گوشت و می‌تواند اقلام پروتئینی را با کیفیت بالا در سریعترین زمان ممکن و با قیمت مناسب به دست مصرف کننده اصلی می‌رسد.

درضمن انجمن‌ توزیع کنندگان گوشت خام با استفاده از نخبگان و واحدهای صنفی مجاز و مجهز توانایی دارد تا گوشت گرم داخلی را همانند گوشت‌های وارداتی توزیع کنند.

عباسی می‌گوید: انجمن قصد دارد سطح خدماتش را افزایش دهید تا بخش عمده‌ای از مشکلات در حوزه توزیع بزودی برطرف می شود. زیرا این انجمن صفر تا صد امکانات تولید و توزیع فرآورده‌های گوشتی و زنجیره کامل از واحدهای تولید و توزیع گوشت از جمله واحدهای پرورش، تولید، بسته‌بندی، نگهداری در سردخانه، فروش و توزیع را در خود جای داده است.

۲۱۷

۲۱۷

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد.