60 درصد از استنادهای Perplexity با 10 نتیجه ارگانیک برتر گوگل همپوشانی دارند

بر اساس یک تحلیل جدید از خرید بک لینک قوی، شصت درصد استنادها در موتور جستجوی هوش مصنوعی Perplexity با 10 نتیجه جستجوی ارگانیک برتر گوگل همپوشانی دارند.

مراقبت های بهداشتی بیشترین همپوشانی نتایج را داشت – 82٪. هم Perplexity و هم Google از سایت های معتبری مانند کلینیک Mayo و موسسه ملی بهداشت استناد می کنند.

رستوران ها کمترین همپوشانی را داشتند – 27٪.

چرا ما اهمیت می دهیم. این یافته ممکن است کمی شگفت‌انگیز به نظر برسد، با توجه به تحلیلی که نشان می‌دهد 94 درصد از پیوندهای تجربه مولد جستجوی Google با نتایج ارگانیک خود متفاوت است . اما همچنین خبر خوبی است که اگر سئو را برای گوگل در اولویت قرار داده اید و بر ایجاد یک برند قابل توجه تمرکز کرده اید ، باید شروع خوبی برای بهینه سازی برای Perplexity داشته باشید.

جایی که با هم فرق دارند. BrightEdge SGE و Perplexity را مقایسه کرد تا ببیند تفاوت آنها کجاست. توجه داشته باشید:

Reddit یک استناد در هفت صنعت از 9 صنعت مورد تجزیه و تحلیل بود که دو مورد استثنا در بخش بهداشت و درمان و امور مالی است.

در تجارت الکترونیک، Perplexity و Google از ویکی‌پدیا و آمازون استناد کردند. اما پس از آن، گوگل به Quora و Consumer Reports اشاره کرد در حالی که Perplexity به Reddit اشاره کرد.

رستوران ها Sge Perplexity همپوشانی دارند

سفر Sge Perplexity Overlap

چرا با هم فرق دارند. همه چیز در مورد داده است. گوگل تعداد زیادی از این داده ها را جمع آوری کرده است.

Google گنجینه ای از داده ها از بررسی ها، رتبه بندی ها، اطلاعات مکان و ساعات کاری دارد. Perplexity برای این نوع داده ها Yelp را ذکر می کند.

گوگل دارای Google Finance است. Perplexity به Yahoo، MarketWatch و Barrons اشاره می کند.

گیجی در حال رشد Perplexity به 15 میلیون کاربر فعال ماهانه افزایش یافته است . با توجه به پلتفرم سئوی سازمانی BrightEdge و Generative Parser آن، با این رشد، ارجاع‌ها نیز ماهانه 40 درصد از Perplexity به سایت‌های برند از ژانویه افزایش یافته است.

رشد گیجی

بر اساس گزارش BrightEdge، نرخ سهم ارگانیک Perplexity در ماه 39 درصد در حال رشد است.

استناد. Perplexity به طور متوسط ​​5.28 نقل قول در هر پاسخ ارائه می دهد. همچنین توجه داشته باشید: Perplexity استنادهای “به شدت” بیشتری را در پاسخ های رستوران و سفر نشان می دهد.

«در دنیای هوش مصنوعی پس از تولید، استنادها رتبه‌بندی جدید هستند. جیم یو، بنیانگذار و مدیر اجرایی BrightEdge، گفت: برای اینکه برندها برنده شوند، باید منبع ذکر شده باشند.

گزارش. BrightEdge تحقیقات خود را به عنوان بخشی از منبع خود، The Ultimate Guide to Perplexity منتشر کرد .

عمیق تر حفاری کنید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *